SKOCZÓW

Salon Sferis 43-450 Skoczów ul. Stalmacha 2 tel. 33 479 12 15

Ustroń

Salon Sferis 43-450 Ustroń ul.Daszyńskiego 16 tel. 33 854 56 18

S4H POS to sprawdzony w ponad 4000 lokali system do sprzedaży dla gastronomii.

Posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności do zarządzania procesami handlowymi w jednej lub sieci restauracji. Natomiast dzięki modułowi S4H Sieć lokali możesz zarządzać ofertą wszystkich restauracji z jednego miejsca zwanego centralą. W niej możesz dodawać, modyfikować i usuwać artykuły, zmieniać ceny, reguły ofert specjalnych oraz promocji i będą one widoczne natychmiast w każdej lokalizacji. To także odpowiednie, usprawniające szereg procesów rozwiązanie dla gastronomicznych sieci franczyzowych.
S4H POS to moduł przeznaczony do sprzedaży w restauracji, kawiarni, barze, pubie, pizzerii oraz sklepach. Bez względu na wielkość Twojego biznesu to jedyne tak elastyczne rozwiązanie na terminal POS dla gastronomii i retail. Ponieważ nie wymaga zakupu i wdrożenia wszystkich funkcjonalności naraz. Wystarczy zapoznać się możliwościami każdego modułu i na starcie wybrać tylko te, które rozwiążą Twoje aktualne niedogodności.
W miarę rozwoju swojej firmy możesz w każdej chwili skorzystać z opcji rozszerzenia licencji o kolejne moduły, aby stać się bardziej konkurencyjnym na rynku.
S4H System dla gastronomii podobnie jak rozwiązania S4H dla Hoteli posiada budowę modułową, która daje możliwość indywidualnej konfiguracji systemu na potrzeby klienta.

Nasi specjaliści nieustannie rozwijają oprogramowanie S4H.

Zwiększają jego możliwości i jednocześnie dostosowują do zmieniających się przepisów i ustaw. Każdego roku System S4H wydaje 3-4 nowe wersje oprogramowania. Jakie dodatkowe funkcjonalności lub jakie problemy zostają w nich rozwiązane, możesz sprawdzić w naszej zakładce AKTUALNOŚCI.
Potrzebujesz więcej informacji, zapytaj swojego opiekuna Systemu S4H, dowiesz się, co zyskasz dzięki zaktualizowaniu systemu do najnowszej wersji.
Czas na pobranie darmowej nowej wersji to 1 rok (12 mc) + dodatkowy miesiąc od daty zakupu, razem 13 mc. Przedłużenie prawa do aktualizacji na kolejne 13 mc to koszt 10% wartości posiadanych modułów. Jeżeli w tym czasie nie przedłużysz prawa do aktualizacji (będziesz czekał dłużej nić 13 miesięcy), cena przedłużenia prawa do aktualizacji będzie wynosić równowartość 25% wartości posiadanych modułów. Zawsze możesz zapytać o cenę swojego opiekuna systemu S4H.

S4H POS
System sprzedaży kelnerskiej oparty na ekranie dotykowym.

S4H POS to nowoczesne narzędzie do sprzedaży, pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, automatyczne promocje to szybka i skuteczna obsługa klienta.

S4H CHEF
Zarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.

Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.

S4H MOBILE POS
Sprytna aplikacja, dzięki której zaoszczędzisz czas.

Aplikacja S4H Mobile POS ( mobilny bonownik na urządzenia z systemem android od wersji 7.1 ), która współpracuje z S4H POS. Optymalizuje proces przyjmowania zamówień oraz skraca czas oczekiwania na gotowe dania. Dzięki niej kelner przekaże zamówienie do realizacji jeszcze przy stoliku Gości. Zwiększysz efektywność sprzedaży, a nie ilość pracy.

S4H KDS
System komunikacji z kuchnią.

Nowoczesny system pozwalający na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.

S4HONLINE Zamów
Moduł sklepu internetowego bez abonamentu i prowizji. Łatwość zamówienia online to wyższa sprzedaż.

Czy zero telefonów, smsów oraz e-maili może oznaczać dobrą sprzedaż, a nawet jej wzrost? Oczywiście, dzięki wykorzystaniu skutecznego kanału sprzedażowego – aplikacji S4HONLINE Zamów. Spraw, aby Twój klient mógł zamówić ulubione danie w każdym miejscu i bez oczekiwania na połączenie telefoniczne. Udostępnij mu pełną ofertę menu oraz dodatków. Dodaj do swojej strony aplikację webową, która usprawni proces składania zamówień i zwiększy sprzedaż.

S4H DELIVERY
Usprawnij realizację zamówień telefonicznych z dowozem i na wynos.

Najważniejsze funkcje DELIVERY to rejestracja, kontrola i nadzór stanu sprzedaży na wynos. Dodatkowo w systemie tworzona jest historia zamówień każdego klienta oraz baza jego adresów.

S4H DRIVE (aplikacja mobilna Android)
Optymalizacja procesu dostawy i kontrola kierowców.

Prowadzisz restaurację i dowozisz dania do swoich klientów.
Chcesz zoptymalizować proces dostawy. Przyspieszyć realizację zamówień i zmniejszyć koszty.

S4H CALLER (aplikacja mobilna Android)
Skróć proces przyjmowania zamówień telefonicznych.

Darmowa aplikacja od S4H na telefon z Androidem od wersji 5., która sprawi, że natychmiast rozpoznasz swojego klienta po numerze telefonu.

S4H KDS (aplikacja mobilna Android)
Płynna komunikacja między kelnerem a kuchnią.

Dzięki wykorzystaniu ekranu dotykowego w kuchni zastępuje drukarki zamówień i usprawnia proces realizacji zamówień.

S4H Stolik ONLINE
Prosty sposób rezerwacji stolików w restauracji.

Dzięki aplikacji lub przez stronę www Twoi Goście będą mogli
bez oczekiwania na połączenie i w łatwy sposób zarezerwować miejsce
w ulubionym lokalu. Zwiększ ilość klientów.

S4H APP Aplikacja na telefon
Sprzedawaj swoją ofertę na smartfonach klientów. Oszczędzaj czas i zwiększaj zyski.

Korzystaj z nowoczesnych narzędzi sprzedaży oraz aktualnych trendów. Zamów aplikacje dla swojej restauracji, buduj lojalność klientów i zwiększaj zyski.

S4H CATERING
Tworzenie jadłospisów opartych na kosztach, które uwzględnią założenia każdej diety

Oprogramowanie dla cateringu od S4H przeznaczone jest między innymi dla szpitali i stołówek pracowniczych oraz dla firm typu Fit Catering specjalizujących się w dostawie zdrowej żywności na zamówienie. Dzięki kompletnej kalkulacji wszystkich wartości odżywczych wszyscy klienci są zadowoleni z jakości dostarczanego menu ,wyliczenie kosztów pozwala Ci uzyskać zawsze pełny obraz swojego biznesu.

S4H SORTING – sprawdź co się marnuje.
Kompleksowa kontrola zakupów, magazynów oraz jakości produkcji w S4H.

Optymalizacja kosztów to jedno ze strategicznych zadań każdego managera punktu gastronomicznego. System S4H POS i S4H CHEF to przede wszystkim sprzedaż w gastronomii i jednocześnie zarządzanie magazynami, zakupami, analiza cen dostawców oraz możliwość tworzenia zestawów złożonych z dowolnych elementów. Wbudowane raporty pozwalają zweryfikować wielkość sprzedaży i koszty zakupów. Co jeszcze należy poddać analizie, aby obniżyć koszty prowadzenia biznesu?
Z odpowiedzią na to pytanie przychodzi S4H SORTING. Moduł, który analizuje miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności.

S4HONLINE PanelManager
Już od dziś poprawiaj swoje wyniki finansowe ze swojego telefonu z dowolnego miejsca!

Zdalne zarządzanie obiektem w jednej prostej aplikacji.
Rozwiązanie, które zwiększy widoczność procesów sprzedaży
oraz zamówień, umożliwi szybkie reagowanie i w konsekwencji poprawi wyniki finansowe.

S4H CRM
Zarządzanie zasobami

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu – rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii – terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji – rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

S4H Planowanie Imprez
Szybkie i sprawne planowanie bankietów, konferencji oraz przyjęć okolicznościowych

Usprawnij sposób tworzenia ofert, oraz zarządzania prywatnymi wydarzeniami w Twojej restauracji. Zaplanuj zakupy wg wybranego menu napoi i potraw. Sprawdzaj wysokość marży w trakcie negocjacji, aby klient otrzymał ofertę wg założonego budżetu, a Twoja firma zyskała założony przychód. Zachowaj elastyczność i konkurencyjność swojej oferty.